Sex Toy Review Land



Site Map  Toy Chest  Buy Toys!  Questions?     

My surprise me lobster from FB came in! (also with skittles ^.^)

Anonymous asked: Is this blog your only blog where you review sex toys? And how did you start seriously reviewing toys and getting them from companies for free in exchange for reviews?

Yup. Since it’s just me reviewing I only have this one, and frankly keeping up another review blog separate from this sounds like way too much effort and no reward. :P

I interned at the Center for Sexual Pleasure and Health (which I highly recommend visiting if possible, they hold tons of fun and informative events and have lots of resources), and ended up reviewing toys while I was there. Their reviews are very fact-focused, and I wanted to do something a little more instinctive and feelings-based. At this point I had around half a dozen toys either from the Center or that I’d won as prizes, and I decided to make the blog. Somewhere around the seventh review in the new format I hit my stride, and I suppose that’s where the serious reviews start. A few larger companies (like Lovehoney) supported me before I was established enough for smaller places/manufacturers.

(I’m down to three questions in my inbox! ^.^)

Anonymous asked: What is your advice on the best way to safely and hygienically (and descretely) store toys?

 Hey nonny! For safe storage, you only really run into issues with toys that weren’t safe to begin with (see super gross melt-y jar of doom), or toys with fur. For tails especially, you don’t want them loosing their shape due to keeping them in constrained storage. 

Pure silicone toys can be stored together without any problems. Though if you have any doubts about a toy’s silicone, definitely store it not touching other toys, and always use a barrier method when playing with it. For cleanliness, saran wrap is the best. Wrapping up a toy post-cleaning ensures it won’t get any dust or fuzz on it while in storage.

For discretion, options are pretty subjective depending on where you live, and who you share your space with. A college dorm’s best storage option may be a small (locked) trunk under the bed, whereas an apartment’s may simply be a closet. My favorite is using a plastic bin- it’s easily cleaned if any lube spills, and is easy to move.

Reblogged from xenophilesanonymous
xenophilesanonymous:

YEAH YOU HEARD ME RIGHT, I’M GIVING AWAY DRAGON DONGERS. FOR FREE. IF THAT DOESN’T EXCITE YOU THEN I REALLY DON’T KNOW WHAT TO TELL YOU, YO. IF YOU’RE SEEING THIS, CHANCES ARE YOU PROBABLY FOLLOW SOMEONE WHO FUCKS DRAGONS. DAMN. THAT’S RAD.
GOTTA LAY DOWN SOME RULES THOUGH SORRY:
GOTTA BE FOLLOWING XENOPHILES ANONYMOUS
YOU GOTTA REBLOG THIS POST AND FILL OUT THIS FORM
DON’T REMOVE ANY OF THIS TEXT OR YOU LOSE, GOOD DAY!
THIS GIVEAWAY IS FOR US ONLY. NAW JUST KIDDING THIS GIVEAWAY IS FOR EVERYONE. HOLLA!
THIS SHIT ENDS ON JULY 1ST. 
NO GIVEAWAY BLOGS. DON’T BE A FUCKIN DOUCHELORD.
REBLOG AS MUCH AS YOU WANT, LIKE IT TOO IF YOU WANNA, BUT ONLY THE FORM RESPONSES WILL BE COUNTED! (YOU STILL NEED TO REBLOG AT LEAST ONCE.)
ALRIGHT HERE’S WHAT YOU CAN WIN:
FIRST PLACE GETS A CUSTOM DRAGON DONG FROM BAD DRAGON OR FRISKY BEAST. $150 USD LIMIT BECAUSE I NEED MONEY TOO LOL. THAT NUMBER DOES NOT INCLUDE SHIPPING. ALSO YOU CAN GET SOME OTHER JUNK FROM BD/FB IF YOU WANNA, AS LONG AS IT’S NOT OVER $150 USD. PLUS I’LL THROW IN SOME OF MY FAVORITE TEENY WEENIES. DANG I BET YOU WANT THIS SHIZNIT.
SECOND PLACE GETS FIRST CHOICE OF TWO PREMADE BAD DRAGON DONGS, PLUS AN EGG WITH YOUR CHOICE OF COLOR FROM FRISKY BEAST, PLUS THREE RANDOM TEENY WEENIES FROM BD. AW SHIT EVERYONE LOVES TINY DONGERS. PLUS YOU GET A BAD DRAGON PEN, A BAD DRAGON BUTTON, AND A FRISKY BEAST PIN. HOLY SHIT. YOU CAN SEE THE TWO DONGS BY CLICKING HERE.
THIRD PLACE GETS THE ONE THAT’S LEFT OVER, PLUS AN EGG WITH YOUR CHOICE OF COLOR FROM FB, PLUS ONE RANDOM TEENY WEENIE FROM BD. DAMN WE’RE UP TO LIKE, THREE (HUNDRED) DONGS?!?!?!?!?!
FOURTH PLACE GETS A RANDOM EGG FROM FB, A RANDOM TEENY WEENIE FROM BD, AND CHOICE OF A BAD DRAGON PEN, A BAD DRAGON BUTTON, OR A FRISKY BEAST BUTTON.
FIFTH PLACE GETS A RANDOM TEENY WEENIE AND CHOICE OF A BAD DRAGON PEN, A BAD DRAGON BUTTON, OR A FRISKY BEAST BUTTON.
HOLY FUCK THAT’S A LOT OF SHIT. IF YOU WIN AND YOU DECIDE YOU DON’T WANT SOMETHING THAT’S INCLUDED IN THE PACKAGE, THEN THAT’S OK, JUST LET ME KNOW. I KNOW NOT EVERYONE HAS A USE FOR MOTHERFUCKING BUTTONS AND PENS AND SHIT. THAT’S OKAY BABE I STILL LOVE YOU.
PLEASE BE SURE TO READ THE RULES BEFORE ENTERING. THIS IS SO IMPORTANT.
THIS ISN’T EVEN MY FINAL FORM, CLICK HERE FOR THE ART GIVEAWAY YOU BEAUTIFUL SHIT, YOU. 

xenophilesanonymous:

YEAH YOU HEARD ME RIGHT, I’M GIVING AWAY DRAGON DONGERS. FOR FREE. IF THAT DOESN’T EXCITE YOU THEN I REALLY DON’T KNOW WHAT TO TELL YOU, YO. IF YOU’RE SEEING THIS, CHANCES ARE YOU PROBABLY FOLLOW SOMEONE WHO FUCKS DRAGONS. DAMN. THAT’S RAD.

GOTTA LAY DOWN SOME RULES THOUGH SORRY:

  • GOTTA BE FOLLOWING XENOPHILES ANONYMOUS
  • YOU GOTTA REBLOG THIS POST AND FILL OUT THIS FORM
  • DON’T REMOVE ANY OF THIS TEXT OR YOU LOSE, GOOD DAY!
  • THIS GIVEAWAY IS FOR US ONLY. NAW JUST KIDDING THIS GIVEAWAY IS FOR EVERYONE. HOLLA!
  • THIS SHIT ENDS ON JULY 1ST. 
  • NO GIVEAWAY BLOGS. DON’T BE A FUCKIN DOUCHELORD.
  • REBLOG AS MUCH AS YOU WANT, LIKE IT TOO IF YOU WANNA, BUT ONLY THE FORM RESPONSES WILL BE COUNTED! (YOU STILL NEED TO REBLOG AT LEAST ONCE.)

ALRIGHT HERE’S WHAT YOU CAN WIN:

  1. FIRST PLACE GETS A CUSTOM DRAGON DONG FROM BAD DRAGON OR FRISKY BEAST. $150 USD LIMIT BECAUSE I NEED MONEY TOO LOL. THAT NUMBER DOES NOT INCLUDE SHIPPING. ALSO YOU CAN GET SOME OTHER JUNK FROM BD/FB IF YOU WANNA, AS LONG AS IT’S NOT OVER $150 USD. PLUS I’LL THROW IN SOME OF MY FAVORITE TEENY WEENIES. DANG I BET YOU WANT THIS SHIZNIT.
  2. SECOND PLACE GETS FIRST CHOICE OF TWO PREMADE BAD DRAGON DONGS, PLUS AN EGG WITH YOUR CHOICE OF COLOR FROM FRISKY BEAST, PLUS THREE RANDOM TEENY WEENIES FROM BD. AW SHIT EVERYONE LOVES TINY DONGERS. PLUS YOU GET A BAD DRAGON PEN, A BAD DRAGON BUTTON, AND A FRISKY BEAST PIN. HOLY SHIT. YOU CAN SEE THE TWO DONGS BY CLICKING HERE.
  3. THIRD PLACE GETS THE ONE THAT’S LEFT OVER, PLUS AN EGG WITH YOUR CHOICE OF COLOR FROM FB, PLUS ONE RANDOM TEENY WEENIE FROM BD. DAMN WE’RE UP TO LIKE, THREE (HUNDRED) DONGS?!?!?!?!?!
  4. FOURTH PLACE GETS A RANDOM EGG FROM FB, A RANDOM TEENY WEENIE FROM BD, AND CHOICE OF A BAD DRAGON PEN, A BAD DRAGON BUTTON, OR A FRISKY BEAST BUTTON.
  5. FIFTH PLACE GETS A RANDOM TEENY WEENIE AND CHOICE OF A BAD DRAGON PEN, A BAD DRAGON BUTTON, OR A FRISKY BEAST BUTTON.

HOLY FUCK THAT’S A LOT OF SHIT. IF YOU WIN AND YOU DECIDE YOU DON’T WANT SOMETHING THAT’S INCLUDED IN THE PACKAGE, THEN THAT’S OK, JUST LET ME KNOW. I KNOW NOT EVERYONE HAS A USE FOR MOTHERFUCKING BUTTONS AND PENS AND SHIT. THAT’S OKAY BABE I STILL LOVE YOU.

PLEASE BE SURE TO READ THE RULES BEFORE ENTERING. THIS IS SO IMPORTANT.

THIS ISN’T EVEN MY FINAL FORM, CLICK HERE FOR THE ART GIVEAWAY YOU BEAUTIFUL SHIT, YOU. 

(via xenophilesanonymous)

Have you checked out this beauty’s review or the matching sparkly nails?

Have you checked out this beauty’s review or the matching sparkly nails?

Reblogged from undercoverdirtygirl
Heyo! Sorry about the radio silence, I was a bit ill for the past week and a half or so. (so green toys!) Anyways, regular blogging is back and I’ll be getting to the questions in my ask box this week. ^.^

Toys (left to right, bottom to top): Maverick, Cucumber, Alien, Gryphon, Sliquid: Green Apple, and Small Kuntiki
Heyo! Sorry about the radio silence, I was a bit ill for the past week and a half or so. (so green toys!) Anyways, regular blogging is back and I’ll be getting to the questions in my ask box this week. ^.^

Toys (left to right, bottom to top): Maverick, Cucumber, Alien, Gryphon, Sliquid: Green Apple, and Small Kuntiki

2048: Sex Toy Edition! (toys used after the jump) [[MORE]]

2: Wartenberg Wheel - $15
4: Sliquid Satin - $18
8: Finger Claws - $20 (10 each)
16: Octopus Butt Plug - $30
32: Alien - $40 (currently out of stock)
64: Brief - $45
128: Deluxe Wrist Cuffs - $60
256: Countess Clit Dildo - $68
512: Xar - $155
1024: Joque & Leo - $183 ($119 and $64 respectively)
2048: Sex Toy Heart - $…a lot
2048: Sex Toy Edition! (toys used after the jump)

Read More

Nonny this is super lovely. I decided to go via material, as narrowing down after these three was too difficult, so:

Glass: Ttamage- all of their work is gorgeous, and these toys are next on the list of things I must acquire
Silicone: Damn Average- I’m a sucker for a good marble, and Sheep’s marbles are supreme
Rope: Agreeable Agony- by far the prettiest rope I’ve found yet, and they have Game of Thrones colors now!

Freshly cleaned new toys! (octopus butt plug & small kuntiki)